CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Thursday, July 17, 2008

::aku keseorangan::

assalamualaikum wbt.............................

huh,cam sadis je bunyi tajuk entry aku kali ni.tapi tula kenyataan dan hakikatnya.arini ari kamis,dua2 rumet aku balik umah.sudahnya,aku ditinggalkan sorang2.mami ada tepon tadi.dia tanya aku,nak balik umah jugak ke.tapi aku dengan sedihnya cakap,xse la balik umah sebab ada study group.biar pun hati aku ni meronta2 nak balik gak.sabar jela,next week turn aku plak balik.hooooooreyyy

dahla aku sorang2 kebosanan,inchek asrul pun tak de jugak.dia ada meeting pasal konsert nasyid sempena hari terbuka desa(htd) taun ni.artis taun ni in-tean ngan amar.aku dah siap suh zara tolong book tiket.

sume orang tak de.macam mana niiiiii.bosannyaaaaaaaaaaaaaaaa.ape aku nak buat.lambatnya asrul ni habis meeeting.dahla dia tu asyik bz je sekarang dan sebab tu jugak la keje aku semenjak dua menjak ni asyik merajuk je.ki3,sampai pening kepala asrul nak layan karenah aku.sabar jela cik abang sayang yek.

arini jugak aku dah dapat buku yang tempah ngan psp aritu.supplier dia utama-medilink.sebenarnya ada 1 lagi supplier nama syarikat kamal.tapi ntah nape taun ni psp wat deal ngan utama tu.dahla buku nya mahal kalo nak compare ngan syarikat kamal punye.ngan utama,aku order buku TALLEY CLINICAL EXAMINATION,APPLEYS ORTHOPEDIC N OXFORD HANDBOOK OF CLINICAL MEDICINE.ketebalan buku2 ni tak payah cakap le.ntah habis ke tak aku baca nanti.biase la,kalo time nak membeli buku,sumenya nak yang tebal2.last2 terbiar camtu je,macam buku CLINICAL ANATOMY KEITH MOORE yang aku beli masa 1st year dulu.dah bape ribu aku habis buat beli harta2 ni.ngan syarikat kamal pun aku ada tempah buku gak,KUMAR&CLARK CLINICAL MEDICINE,ROBIN BASIC PATHOLOGY N LANGE PATHOPHYSIOLOGY.banyak yang amat aku beli buku kan.nak wat cane,terlebih duit.ki3.tapi ape salahnya sacrife sikit untuk mendapatkan ilmu kan.tak kisah la bape banyak duit habis,asal ada benefitnya.

semoga tahun ni membawa seribu kejayaan kepada aku dan mintak2 ALLAH SWT memudahkan perjalanan aku untuk menuntut ilmu.a-min.........................

0 cuties: