CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Wednesday, July 16, 2008

::so annoying::

assalamualaikum wbt........................

pekaba korang sume.aku arini ok2 jek.arini aku ada 2 lecture termasuk subjek etnik.wat pengetahuan korang,lec untuk etnik nni dia gabung budak2 ppsp,ppsg n ppsk.so,korang boleh la bayangkan cane keadaan lec hall tu.sangat padat tau.sebelum lec etnik,ada lec pasal tolerence & autoimmunity.dua2 lec ni wat kat hall yang lain2.dahle jauh,aku plak yang jenis jalan ala2 catwalk.lec immunity tu plak habis lambat.kalo lambat habis tapi paham jalan cite nya,tak de la aku kisah sangat.tapi masalahnya,satu benda ape pun aku tak paham.lecturer tu dari india kot,pompuan.cara dia cakap,mak oi.macam xbernafas je dia bagi lecture.dahla ayat notes dia tu tahap tinggi ,fuhhhhhhhhh.nak paham pun satu hal gak.ape salahnya kalo guna bahasa yang senang sikit.ish3333333.

petang plak ada flm kat lab.aku sebenarnya dah terasa malas nak gi tapi paksa diri gak sebab aku ingat ada lec yang demonstrate.tapi last2,xde sorang pun lec kat sana.dahla flm tu pasal microb.aku memang tak berapa sangat kalo bab2 kena tengok microscope ni.tapi redha jela,nak wat cane kan.

tapi yang bestnya,arini aku dah 2x dating ngan asrul.kitorang lunch sama2,sweet sangat tau sambil gelak2 sebab dia suka sakat aku dan wat lawak.thats why i love him.pas flm tadi plak,kitorang dating kat kafe oren kat hospital.kitorang makan ABC.bes gak ABC kat situ sebab dia buh susu banyak2.yela,aku kalo boleh nak luangkan banyak lagi masa ngan asrul.dahla kitorang dah tak duduk sebelah2 lagi dalam lec.aku jugak yang wat syarat macam tu sebab tetiba je jadi segan nak dok tepi dia macam tu.tapi tak pela.untuk kebaikan kitorang jugak.pape pun,aku sangat2 harap jodoh aku ngan dia berkekalan sampai la ke jinjang pelamin dan sampai akhir hayat.a-min...............................

0 cuties: