CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Wednesday, April 8, 2009

maknenek betul

assalamualaikum wbt...............

toink~toink~toink
maknenek punye soalan jpa
susah tahap semesta alam je
dahla ade 5 bahagian
setiap bhgn plak ade anak2 dan sepupunye
hahahahaha
aku dapat jwb 2 bhgn je sb nota yg aku bc tu xd pasal bhgn yg lain tu
sbnr nye ms awal2 tahun dlu ade la dpt softcopy nota jpa.........pasal pengenalan....fungsi........dan segala2 nye la
tapi alangkah malangnye aku telah terdelete nota tu dlm laptop aku nih
ms tu pas exam etnik n titas...........aku pon menclearkan la softcopy nota yang xdiperlukan.........
sekali terdelete ( ke mmg aku nk delete ek ) nota tu
so jawabnye...........
cm hampeh jela aku jwb soalan td
tp yg kelaka nye,kitorg exam cm xexam je
siap wt study grup n discuss2 lg pasal jwpn
aku rase jurulatih xtanda pon ketas jwpn kitord
dhla tulis ngarut2
ki3
biarkan jela

buang yang keruh amik y jernih
aik........ade kaitan ke

(^_~)

0 cuties: