CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Monday, April 6, 2009

terkilan

assalamualaikum wbt................

hmmm..........mmg btl la kan.manusia ni suka sangat mengeluh dan tak bersyukur dengan ape yg ada.selalu nak benda yang memang xblh dapat............
3rd year br je habis exam pro 2.jeles nye aku tgk diorang.sepatutnye aku pon dalam situasi diorg gak.tapi nak wat macam mane kan...........dh ditentukan perjalanan hidup aku macam ni.aku bukan ape,kadang2 terlintas jugak d fikiran nih,terbayang2 kekhilafan aku dulu..........
kadang2 aku rasa ujian ni sangat berat............aku pon heran....cane aku boleh gone through keadaan macam ni.........btl la.......ALLAH swt xkn mguji hambaNya kecuali yang sesuai dengan kemampuannya....
Ya ALLAH................kuatkanlah semangat aku.......jauhkan perasaan menyalahkan takdirMu Ya ALLAH..........sesungguhnya aku redha dengan qada' n qadar Mu............

0 cuties: