CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Thursday, January 10, 2008

::AWAL MUHARRAM 1429H::

assalamualaikum wbt


selamat menyambut awal muharram 1429H.semalam sempat gak aku bc doa akhir tahun n doa awal tahun.alhamdulillah~diharapkan tahun ni akan kebih baik dr tahun yg sebelumnya.tapi yg sedihnya,aku mulakan tahun baru ni ngan benda yg xberfaedah dan lagha je.korang tau x,arini aku bgn kul 10.45.ish,anak dara ape aku nih.mentang2 la arini cuti n tambahan pula rumet aku yg 2 org tu pn sedang holiday,aku tanpa segan silu bgn lmbt.tp sebenarnya dh jd tabiat aku bgn lmbt ni.kt umh pn aku cmni gak.puas mami aku kejut suh bgn awl,tp aku ni syg nk bk mata pg2 buta.
sambung cte td,pas aku bgn terus la aku g mandi sb dh janji ngn asrul nk makan = kul 11.30 nti.kl x krn janji 2,maybe aku xbgn lg.nk kata tdo lmbt semalam,xlgsung.aku tido awal sb tetiba je blackout hostel nih.dhla aku sorg2 je dlm blk,nsb baik dpt lelapkan mata n tido dlm keadaan yg gelap gelita n panas.
td aku makan ns ngn ikan keli goreng+sayur petola masak ape ntah+teh o ais.aku sbnrnya lapa gle,yela,semenjak aku berazam nk makan sekali je sehari demi utk menguruskan badan.standard la tu kan.pastu plak aku beli buah belimbing n jambu mawar 3 keping(btl ke penjodoh bilangan aku nih) n each of them cost me $0.50 only(???!!!).sampai je kat bilik,dh nk dekat kul 1.
niatnya arini aku nk stdy gile2 punye tp hampeh.pas je azan zohor aku terus tertido(sengaja tido kot).teruk btl perangai aku ek.kunci jam nk bgn kul 2 tp last2 kul 3.30 jgk aku bgn.ape lagi,terus aku g amik wudhuk n semayang.ish3.time tido 2,mcm2 yg aku mimpikan.pas semayang ingt nk stdy tp xmenjadi jgk.sebaliknya aku dk buang masa yg berharga nih.
arrrggggg,tension btl.dhla exam dh nk dekat,setiap blok stat dr respi,renal n blok git aku xcover lg.xpe,mlm ni aku berazam lg nk stdy \.hrp2 kali ni menjadi.INSYA ALLAH.................dan sempena tahun baru ni aku berazam xnk tido pas subuh.bkn ape,blh dibilang ngn jari bile aku xtido pas subuh.korg ada cadangan x cane nk terus stay up pas subuh

::HIJRAH KE ARAH YANG LEBIH BAIK::

0 cuties: