CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Friday, January 18, 2008

::my weekdays::

assalamualaikum wbt.............

dh seminggu aku xpost entry.bkn bz pun tp malas plak nk menulis.ade sedikit cite yg aku nk kongsi ngn korang sume................

1st story.........
malam selasa lepas aku ade basuh baju gn mesin.baju aku tu stok 2 minggu punye.yela,xkn nk basuh tiap2 minggu sb kuantitinya sikit sgt.xberbaloi belanja rm3 utk bsuh baju sikit,alang2 sekali basuh,bior le smpai penuh mesin tu.nk dijadikan cite,mlm tu xd lampu yg terpasang kt bwh tu.so,dlm keadaan gelap gelita aku pn bk lid salah satu mesin basuh kt situ.dengan bangganya aku pn masukkan la dulu serbuk pencuci yg byk gile dlm tu.tetiba,br aku perasan rupenya dlm mesin tu penuh ngn air!!!!!dhla air tu berbau.nsb baik aku xsempat lg msukkan baju2 aku dlm tu.hampeh btl.rugi sabun aku yg byk n wangi tu.tp akhirnya aku selamat gak basuh baju tuu.huhuhu,moral nya sebelum masuk pape dlm mesin basuh,make sure dulu dlm tu clean & clear.................

2nd story.........
sepanjang minggu ni,mood aku xbrapa baik.selalu je rasa nk marah sepanjang masa.xtau la ape sebabnya.n dah semestinya yg jd mangsa kemarahan aku ialah asrul.sian die,sokmo kena marah xtentu pasal ngn aku.kebatulan plak minggu ni die bz ngn latihan nasyid.jd aku sokmo jd kan alasan tu utk cr gaduh.jahatnya aku....nasib baik asrul skg ni bleh sabar ngn perangai aku...thanks ye inchek asrul

3rd story.........
aku niat nk stat study dh utk exam nti.wt pengetahuan korang sume,aku punya exam selanjar 3 lagi 3minggu.satu ape pn aku xcover lagi.so,aku stat ngn physio blok git nih sb agak senang kl nk compare ngn blok respi n renal.anatomy nti aku study time dkt nk exam la.bkn ape,kang lupa plak kl bc awl2

4th story......
minggu ni jgk program minggu penghayatan islam(mpi) dh stat kt usm kampus kesihatan ni.mcm biase,aku xlibatkan diri pn.tension gak tgk org lain bertungkus lumus nk menjayakan majlis.ape yg aku tension kan ialah markah merit aku utk dk hostel semester depan.cane nk dapat markah,satu ape program pn aku x involve.ish,risau2.mtk2 le usul penempatan pelajar di luar kampus tu xjadik,A-min.usm ni pn,dh tau xckup hostel,jgn le amik student baru byk sgt.dhla taun depan bdk farmasi final year akan dk sini.makin le xcukup hostel.harap2 aku dpt le dk hostel taun depan.kn bagus kl ada org dalam,bleh le aku ejas2 skit.ki3

fuhhhhhhhhhh,byknya story aku.sbnr nya byk lg tapi penat ar taip pjg2 ni.lgpn nk sambung study nih(harap2 nya).n mcm biase ptg ni aku g pasar malam lg.korang nk kirim pape x??????

1 cuties:

ahib0205 said...

gud luck 4 ur exame kak... :) stdy sy suka last minute sbb igt :P hehehe