CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Thursday, January 10, 2008

::TODAY IS FRIDAY::

assalamualaikum wbt...........


rite,today is friday.arini ade improvement skit sb aku bgn awl berbanding smlm.walaupun xd la awl sgt tp bagi aku dh cukup membanggakan.rajin bebenor plak aku post entry skg ni ek.ntah la,tetibe je rasa bes ble berblog ni.arini aku nk kongsi satu movie series yg aku xpnh miss tgk dulu.time tu aku form 1 @ 2 kot.dh lupe arr sb cite ni pun dh lame.

tajuk cite ni ANGEL.maybe korang pn penah tgk gak dulu.cite ni main kt tv2,ari khamis mlm jumaat(kalo xsilap ar).cite ni pasal vampire baik lawan vampire jahat.hero nya yg dk kanan skali,nama ape ntah.aku rasa die blakon dlm cite BONES,kt ntv7 yg ala2 cite csi 2.aku sk gile cte ni sb hero die ensem n jalan cite die yg bes walaupun sdikit mgarut.yela,mana ade vampire yg baikkan @ adakah vampire ni wujud @ hanya sekadar khayalan.cite ni xd la seram pn tp mengisahkan perjuangan vampire baik yg cuba utk mhapuskan vampire jahat n melindungi penduduk.hmmmmmmmm,aku sbnrnya xbrape ingt jalan cite die.nti la aku cite lain kali ek.

oh ye,ptg ni kt dpn usm kube kiey ni ada pasar malam.kl aku xbalik umh ms weekend,aku mmg wajib g pasar malam 2.n mcm biase,tentu la aku g ngn asrul.aku selalu beli nasi grg ikan masin,ayam goreng seketul dua,fruit jus n dadih.aku suka makan dadih sb rasa cm lemak2 manis.xpe,nti aku amik gmbr makanan ape aku bli arini ek.

ok le kengkawan,aku nk berundur dulu.zohor pn dh masuk ni n aku nk pegi menunaikan rukun islam jap yek.adios amigos

1 cuties:

Anonymous said...

salam..my name is laniaz.. juz wanna share my interest with u.. i really really luv ANGEL series.. there r also novels from this series u know, u can buy them at pustake sri intan in KB:)emm.. the leading character in Angel is David Boreanaz, and yes, he is also the main stars from BONES.1 more thing,i'm also from machang.. hope to get to know you.. u can check out my blog: http://satukisahuntukelamanya.blogspot.com