CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Sunday, January 6, 2008

JPA OH JPA........

dh lame aku xpost entry baru.sbnr nya aku sdikit bz semenjak dua menjak ni.bukan bz study tp bz utk mhabis kan heroes season 1&2.akhirnya hari ni aku bjaya mhabiskan cite 2.tp ada sambungan la plak.tension gak.dan satu sbb lg aku x update blog ni sb aku pikir xd org yg nak bc blog no.so,mcm syok sendiri plak.tp bile tgk total visitor kt page aku ni,tetibe je aku ada semangat nk aktif balik.sekarang ni plak aku tengah menghitung hari,bila agaknya JPA nk masuk ni.buat pengetahuan sume,besday aku 30/12.tp aku xd chance lg nk celebrate sb xd bajet nk kuar outing.yg aku xsabar ble jpa msuk nti,aku nk shopping baju n seluar baru.dan tak lupe jgk,xsabar nk dapat hadiah dr asrul.nti aku cite sape asrul dlm hidup aku di entry yg seterusnya nti.biase nya kita xtau ape hadiah yg kita akan dpt.tp ngan asrul,aku sendiri yg akan pilih hadiah.ki3,kelaka kan.bukan ape,aku ni jenis yg cerewet skit n asrul plak jenis yg xreti nk beli hadiah yg sweet.penah dia bg aku perhiasan umah sbg present.n sudah semestinya aku xsuka.sejak dr saat tu,kl dia nk bg hadiah,aku sendiri yg pilih.bes bagi aku sb aku tau ape yg aku pilih tu dah tentu nya berkenan di hati.nti aku tunjuk gmbr kt korg ape yg aku pilih utk besday aku kali ni.tp masalahnya,BILA JPA NK MASUK.......................dh la awl bulan 2 nti aku ada selanjar 3 plak.xkan la aku nk celebrate besday pas exam kot.lambat sgt tuuu.n skg aku berdoa,cepat2 la jpa oi msukkan duit dallam akaun aku..................

0 cuties: