CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Friday, January 11, 2008

::PASAR MALAM DI PETANG JUMAAT DI DEPAN USM::

~nyum3,biasenya aku bli ns grg ikan masin.tp sekali sekala bertukar selera ape salahnye kan~
~ayam ni lg besh n murah dr kfc tau ~
~made in kelantan n d best dadih in d whole world,chewah~
+
burger ayam so(satu)

check-it-out (~he2,tiru apek punye trademark~) ape yg aku beli smlm.xd la bes sgt pn tp dh ckup utk mengenyangkan perut ku yg kecik ni(ye ke,who knows)

dan semalam aku kekenyangan tahap gaban sampaikan tertido pas smyg maghrib.tp yg azabnya,aku terbangun kul 1.00 am sb sakit perut yg tahap kronik punye.nmpknya aku kena cirit birit plak.tp bagus gak kan,xd la makanan tu tersimpan lame2 kt dalam perut+usus aku.ki3,pelik btl aku nih.ok le korang,adios.............

p/s:ms entry ni ditulis aku tengah dgr bdk2 chinese tgh berlatih nyanyi utk diorg punye CNY.mana xdgrnya,diorg berlatih kt bhgn bwh hostel aku n aku punye bilik kt aras 1.tp bes gak diorg nyanyi,walaupun aku xpaham.so.......layannnnnnnnnn


0 cuties: